Senaste Inlägg

Bloggeliblogg!

Vi har fått dille på att säga allt såsom Ica i Rutan säger "Simmelisiiimm" (sök på youtube om ni inte fattar)..Därav dagens bloggtitel. =)

Helgens bravader var ju utlåvade, och det har tyvärr blivit en fördröjning på detta (sorry). Men här kommer det i alla fall:

Vi var i fredags på housewarming-party vilket var mycket lyckat, man skulle kunna kalla det ett trevligt, taggat spillkalas! =) Taggade till tusen gick vi även ut en sväng på ett nytt ställe för oss, vilket var mycket bra. Skitbra musik och helt gratis att gå in! Perfekt!

Lördagen spenderades mestadels hemma, men på kvällen blev det en liten spelning med "The Stagger Rats". De var lika bra som sist och vi stod alla med ett fånigt leende på läpparna och njöt av ljuva toner. Dock var alla trötta och vissa sjuka så det blev tidig hemgång..

På söndagen var dagens aktivitet att städa och att baka scones..och sconesen blev så goda, trots vår störda ugn. Lyckan var total! Ensam mamma söker på detta och sedan var kvällen fulländad.

Idag har Sarah och jag varit på ansiksbehandling, vilket var awesome! Somliga av oss ville inte riktigt förstå att den var slut dock. ;)

Utöver detta har inte så mycket hänt, vi har varit i skolan lite, tränat lite och storhandlat. Och det ska jag säga er, SATAN vilken pärs det är att storhandla! Det är så stressigt i kassan när man ska hinna packa varorna innan nästa kund kommer (eftersom det inte finns någon plats för varorna att ligga kvar en stund, idiotiska lösningar alltså) och då blir det ju bara 1000 ggr värre när man har 4 olika kassor att betala med också..haha!! Kassörskan höll på att brista ut i asgarv såsom vi höll på. Det som går åt mest i vårt hushåll är (om någon är intresserad):
- ost
- bröd
- frukt
- grönsaker
Som smööör i solsken skulle jag säga!

That's it for now, Nu IDOL!

Hejeliiidååå! /Anna S

1 Kommentarer

Postat av: jannike den 2010-09-29 @ 08:05:23
http://jannikeschon.blogg.se/

åå, jag vill också på ansiktsbehandling! :D Är ni alldeles nyponrosiga nu? =) Jag har tänkt länge att jag ska boka tid på Njuta :)



Keep up the good work! (blog work=) puuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback