Senaste Inlägg

Det ena avlöser det andra!

Ja ni, det har inte hänt så mycket sedan helgen slutade förutom att vi alla har lämnat in ett ångestframkallande arbete, (lättade!) och Sarah har fått besök av sin efterlängtade pojkvän. =)

Det värsta är att när den ena ångesten lägger sig så kommer det alltid en ny..så där har vi det. Nu ska det sättas igång med ett helt nytt arbete, och denna gången är ångesten ännu värre enligt mig i alla fall..nu vet jag inte alls var jag ska börja ens. Klurig uppgift med luddiga instruktioner..Vad går detta ut på egentligen?? Dags att ta reda på det kanske..

I helgen har vi bjudit in i princip alla vi känner här i Edinburgh för en förfest hemma hos oss och sedan pubrunda i staden..Ska bli sjukt kul..om nu inte alla blir sjuka innan dess. Anna har fått någon form av elak förkylning och jag går runt som en hypokondriker och tror att jag med kommer få den vilken sekund sm helst..och det är ju ganska svårt att undvika varandra när man delar på i princip allt; toalett, kök, vardagsrum etc etc...

Men jag tänker då inte bli sjuk..och ingen annan heller hoppas jag. Och håller tummarna för att Anna är frisk och pigg som en nötkärna när hon vaknar idag..

Nej, time to hit the books! ;)

Love/ Anna S


1 Kommentarer

Postat av: Sofia den 2010-11-04 @ 14:26:40

ååhh neej, jag håller tummarna för att alla är friska till helgen så ni kan festa till det! nu är det bara två veckor kvar tills vi ses.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback